SHARE
Firmele de recuperare credite nerambursate sunt obligate să își țină în frâu angajații care nu mai au voie să îi sune pe datornici de mai mult de două ori pe săptămână și doar într-un anumit interval orar.
Agentul recuperator îl poate suna pe datornic numai între orele 8.00 şi 21.00 în zilele lucrătoare sau 9.00-14.00 sâmbăta În plus, angajații firmelor de recuperare au obligația să le vorbească politicos interlocutorilor de la celălalt capăt al firului şi, nu în ultimul rând, să păstreze confidenţialitatea situaţiei lor financiare. „Frecvenţa convorbirilor telefonice cu debitorul nu trebuie să reprezinte un factor perturbator pentru acesta şi nici să ia forma unei hărţuiri“, se precizează într-un comunicat oficial care reglementează conduita personalului unei firme recuperatoare. De asemenea, în cazul în care agentul îl vizitează acasă pe debitor, reprezentantul companiei de colectare „trebuie să fie îmbrăcat corespunzător activităţii prestate“, iar convorbirile referitoare la colectarea creanţelor „trebuie purtate într-un mod politicos“. Nerespectarea acestor noi prevederi aduce după sine penalizarea sau chiar excluderea companiei reclamate din organizaţie. O astfel de măsură nu-l ajută, desigur, pe clientul afectat de hărţuire, dar pentru compania reclamată ar însemna practic ieşirea de pe piaţă, în condiţiile unei deteriorări definitive a imaginii şi reputaţiei sale ca partener de business.
sursa: adevarul.ro
SHARE
Comenteaza